reklama w social media

Social Media Marketing

Facebook to dzisiaj najpopularniejsza platforma społecznościowa w Polsce. Codziennie korzysta z niej blisko 11 mln użytkowników. Daje to ogromny potencjał dotarcia do osób zainteresowanych twoją oferą. Chcesz skierować reklamę do osób w określonym wieku, na odpowiednim stanowisku, w danej lokalizacji?

Dzięki systemowi reklamowemu dotrzemy z twoim komunikatem do odpowiednich grup docelowych. Będziemy testować skuteczność reklam oraz optymalizować kampanię pod wybrany wcześniej cel.

Rozwój platform społecznościowych dał firmom niezwykłą możliwość uzyskania informacji na temat swoich klientów. Ten kto je wykorzysta do budowania dobrych, trwałych relacji zyska zaufania oraz lojalność klientów, tak cenne na dzisiejszym, konkurencyjnym rynku.

Wykorzystaj moc social media i zacznij reklamę na facebooku już teraz!

Zalety reklamy na Facebooku

Odbiorcy

W Polsce jest już 15 milionów zarejestrowanych użytkowników Facebooka. 11 milionów z nich korzysta z niego codzinnie. To ogromna społeczność, do której możesz dotrzeć ze swoją ofertą.

Precyzyjne dotarcie

Dzięki systemowi reklamowemu Facebooka jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić grupę odbiorców, którym wyświetli się Twoja reklama. To zupełnie inne podejście do reklamy znanej chociażby z telewizji. Nasz komunikat reklamowy trafi tylko do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Budowanie relacji

Nie należy zapominać że Facebook to platforma społecznościowa. Dzięki temu możemy być bliżej naszych klientów, angażować ich w codzienne życie naszej firmy, edukować w zakresie prowadzonej działalności i budować relacje. Kupujemy od tych, których lubimy.

uruchomienie kampanii na facebooku

Dlaczego warto nas zatrudnić?

Posiadamy wiedzę oraz doświadcznie potrzebne w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii na Facebooku.

Facebooku to najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa na świecie. W ręce reklamodawców trafiają co raz to nowe funkcjonalności oraz narzędzia, mające poprawić efektywność kampanii.

Znajomość oraz odpowiednie ich użycie daje przewagę nad konkurencją oraz przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Z tego powodu stale aktualizujemy swoją wiedzę, wdrażamy, testujemy, bierzemy udział w szkoleniach oraz konferencjach branżowych.

Jak pracujemy?

W pracy z klientami stawiamy na transparentność. Poniżej przedstawiamy krótki opis etapów prowadzenia przez nas kampanii na Facebooku.

Analizujemy i ustalamy strategię

Pod lupę bierzemy dotychczasową strategię komunikacyjną twojej firmy, grupę docelową oraz konkurencję. Wyciągamy wnioski i ustalamy strategię obecności twojej firmy na facebooku.

Następnie określamy cel kampanii, jej grupę odbiorców oraz to w jaki sposób będziemy mierzyć jej skuteczność. Na Facebooku mamy, aż 15 celów reklamowych i niezliczone możliwości targetowania. Wybranie odpowiednich opcji pomoże obniżyć koszty oraz trafić do odpowiednich osób.

Jak pisał niegdyś Seneka: "Jeżeli nie wiesz dokąd zmierzasz, żaden wiatr nie będzie Ci sprzyjał".

Konfigurujemy kampanie

Wybieramy odpowiedni cel reklamowy oraz definiujemy grupę docelową. Oprócz możliwości targetowania reklam po wieku, płci oraz zainteresowaniach, Facebook daje nam ogromne możliwości remarketingowe.

Oznacza to, że możemy skierować swoją reklamę do osób, które np. były na naszej stronie lub wcześniej wykonały jakieś działanie na naszym fanpagu. Po określeniu odpowiednich grup odbiorców, przystępujemy do tworzenia reklamy.

Zwykle tworzymy 2-3 warianty reklamy, różniące się zdjęciem, nagłówkiem lub opisem. Robimy to po to aby w czasie trwania kampanii zweryfikować, na które z nich lepiej reagują użytkownicy.

Monitorujemy i optymalizujemy

Trzymamy ręke na pulsie i obserwujemy w jaki sposób użytkownicy reagują na reklamę oraz jaki jest jej koszt. Przeprowadzamy testy A/B aby odpowiednio lokować budżet i optymalizować koszty kampanii.

Gdy zauważymy, że pewne reklamy są mniej skuteczne - ograniczamy ich wyświetlanie. Promujemy natomiast te, które lepiej prowadzą do realizacji celu kampanii.

W razie konieczności tworzymy nowe grupy odbiorców oraz kreacje reklamowe.

Raportujemy

Po zakończeniu kampanii przygotowujemy szczegółowy raport. Podsumowywujemy jakie wyniki przyniosła kampania. Raport zawiera informacje na temat m.in. liczby realizacji celu, zasięgu czy wieku oraz płci osób które klikały w reklamę.

Dodatkowo możemy się dowiedzieć która grupa odbiorców lepiej reagowała, w jakich godzinach oraz na jakim urządzeniu (komputer czy smartfon).

Trafne wnioski płynące z raportu będą świetnym źródłem informacji na temat demografii oraz zachowań twoich klientów. Cenne informacje, prawda?

Zatrudnij nas!