reklama google adwords w modelu ppc

Dlaczego reklama w wyszukiwarce ?

Każdy mały i średni przedsiębiorca wie, że profesjonalna strona internetowa nie jest wystarczającą reklamą na bardzo konkurencyjnym rynku. Dzięki reklamie w Google Ads (dawniej AdWords) wyróżnisz się i trafisz do osób, które są zainteresowane twoim produktem lub usługą.

Google Ads (AdWords) to system reklamowy, który pozwala na umieszczenie reklamy (linku sponsorowanego) w wynikasz wyszukiwania wyszukiwarki Google.
Jaka jest zatem przewaga Google Ads nad innymi formami reklamy?

Spójrz:

Gdy ktoś wpisuje coś w wyszukiwarkę, zdradza on swoją intencję. Często chce coś kupić, znaleźć lub czegoś się dowiedzieć.

W ten sposób będąc np. salonem kosmetycznym w Olsztynie możemy wyświetlić swoją reklamę osobom, które wpisały w wyszukiwarkę frazę "kosmetyczka olsztyn". Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy, ponieważ trafia tylko do osób, które wykazują daną potrzebę.

Zalety Google Ads (Adwords)

Precyzyjne dotarcie

Reklamy ukazują się tylko użytkownikom, którzy wpisali w wyszukiwarkę określone słowa kluczowe. Twoja reklama trafia do osób zainteresowanych daną usługą lub tematem.

Precyzyjne dotarcie z ofertą do grupy docelowej, zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów.

Kontrola wydatków

Google Ads funkcjonuje w oparciu o model rozliczenia PPC (pay-per-click). Oznacza to, że płacisz tylko za efekt czyli kliknięcie i wejście na twoją stronę www.

Brak rezultatów? Zero kliknięć. Nic nie płacisz.

Szybkie efekty

Ponad 1.2 miliona przedsiębiorstw na całym świecie nie może się mylić. Dobrze skonfigurowana i zoptymalizowana kampania potrafi przynieść bardzo dobry zwrot z inwestycji (ROI).

Google Ads pozwala na bardzo szybkie wyświetlenie się w wynikach wyszukiwania. Daj się znaleźć swoim klientom!

certyfikat google adwords pro bartosz pulajew

Dlaczego warto nas zatrudnić?

Posiadamy wiedzę oraz doświadcznie potrzebne w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii Google Ads.

Bycie na bieżąco w przypadku Google Ads jest niezwykle istotne. System jest często aktualizowany, pojawiają się nowe funkcjonalności, których znajomość oraz wdrożenie pozwala zyskać przewagę nad konkurencją.

Z tego również powodu naszą wiedzę stale aktualizujemy, biorąc udział w szkoleniach oraz konferencjach.

Jak pracujemy?

W pracy z klientami stawiamy na transparentność. Poniżej przedstawiamy krótki opis etapów prowadzenia przez nas kampanii Google Ads.

Ustalamy strategię oraz
analizujemy

Najlepszym sposobem na dotarcie do grupy docelowej jest poznanie jej potrzeb. Wchodzimy zatem w buty twoich klientów, po to aby dostarczyć im jak najlepszą reklamę, która będzie spełniała ich oczekiwania i zachęcała do kliknięcia.

Sprawdzamy jakie słowa kluczowe wpisują klienci szukając twoich produktów lub usług. Badamy ich konkurencyjność oraz oszacowujemy koszty. Oceniamy również oraz porównujemy działania twojej konkurencji. Ustalamy z tobą cel, budżet oraz harmonogram kampanii.

Tworzymy kampanie

Ustalamy datę rozpoczęcia oraz datę zakończenia kampanii. Konfigurujemy kierowanie kampanii na lokalizację i język. Grupujemy słowa kluczowe i ustalamy maksymalne stawki za kliknięcie.

Następnie tworzymy reklamy dla słów kluczowych. Na tym etapie tworzymy teksty reklam, które wyeksponują unikalną wartość twojej oferty. Dodatkowo korzystamy z funkcji rozszerzeń, które umożliwiają zawarcie w reklamie dodatkowych informacji i zwiększają klikalność reklamy.

Na końcu konfigurujemy wcześniej zdefiniowany cel kampanii (zakup, wypełnienie formularza lub inne działanie). Umożliwi nam to mierzenie skuteczności prowadzonej kampanii.

Monitorujemy i optymalizujemy

Efektywne zarządzanie kampanią wymaga ciągłego trzymania ręki na pulsie. Dzięki analizie skuteczności oraz optymalizacji zwiększamy ilość kliknięć w reklamę oraz obniżamy jej koszty.

Monitorujemy m.in. wyświetlenia, współczynnik klikalności oraz koszt poszczególnych słów kluczowych. Na tej podstawie zwiększamy lub obniżamy maksymalne stawki za kliknięcie, dodajemy, przegrupowywujemy oraz usuwamy słowa kluczowe.

Dodatkowo testujemy różne warianty reklam i promujemy te, które mają większą skuteczność

Raportujemy

Mierzenie skuteczności oraz przejrzyste raportowanie wyników kampanii jest istotą dobrej współpracy między agencją, a klientem.

Dbając o to, raz w miesiącu przygotowujemy dla ciebie raport. Zawiera on szczegółowe informacje na temat m.in wyświetleń reklamy, współczynnika klikalności (CTR) oraz średniego kosztu kliknięcia.

Jeśli mamy ustawiony cel kampanii, w raporcie znajdzie się również informacja o liczbie realizacji celu (zakup, wysłanie wiadomości itd.)

Co dostajesz?

  • my_locationDotarcie do konkrentej grupy docelowej z odpowiednią reklamą. W tym celu prawidłowo dopasujemy oraz pogrupujemy słowa kluczowe
  • important_devicesAtrakcyjne reklamy, stworzone z uwzględnieniem zasad skutecznego copywritingu i wykorzystaniem rozszerzeń (dodatkowych opcji Google Ads)
  • view_listKilka kreacji reklamowych, umożliwiających przeprowadzenie testów A\B
  • timelineMonitoring pozycji reklam oraz ustalanie właściwych stawek za kliknięcie
  • assignmentSzczegółowe raporty wyników kamapnii
kamapnie google adwords

Zatrudnij nas!