Google Ads (AdWords)
Dlaczego reklama w wyszukiwarce ?
Każdy mały i średni przedsiębiorca wie, że profesjonalna strona internetowa nie jest wystarczającą reklamą na bardzo konkurencyjnym rynku. Dzięki reklamie w Google Ads (dawniej AdWords) wyróżnisz się i trafisz do osób, które są zainteresowane twoim produktem lub usługą.
Google Ads (AdWords) to system reklamowy, który pozwala na umieszczenie reklamy (linku sponsorowanego) w wynikasz wyszukiwania wyszukiwarki Google.
Jaka jest zatem przewaga Google Ads nad innymi formami reklamy?
Spójrz:
Gdy ktoś wpisuje coś w wyszukiwarkę, zdradza on swoją intencję. Często chce coś kupić, znaleźć lub czegoś się dowiedzieć.
W ten sposób będąc np. salonem kosmetycznym w Olsztynie możemy wyświetlić swoją reklamę osobom, które wpisały w wyszukiwarkę frazę "kosmetyczka olsztyn". Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy, ponieważ trafia tylko do osób, które wykazują daną potrzebę.
Zalety Google Ads (Adwords)
Precyzyjne dotarcie
Reklamy ukazują się tylko użytkownikom, którzy wpisali w wyszukiwarkę określone słowa kluczowe. Twoja reklama trafia do osób zainteresowanych daną usługą lub tematem.
Precyzyjne dotarcie z ofertą do grupy docelowej, zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów.
Kontrola wydatków
Google Ads funkcjonuje w oparciu o model rozliczenia PPC (pay-per-click). Oznacza to, że płacisz tylko za efekt czyli kliknięcie i wejście na twoją stronę www.
Brak rezultatów? Zero kliknięć. Nic nie płacisz.
Szybkie efekty
Ponad 1.2 miliona przedsiębiorstw na całym świecie nie może się mylić. Dobrze skonfigurowana i zoptymalizowana kampania potrafi przynieść bardzo dobry zwrot z inwestycji (ROI).
Google Ads pozwala na bardzo szybkie wyświetlenie się w wynikach wyszukiwania. Daj się znaleźć swoim klientom!
Dlaczego warto nas zatrudnić?
Posiadamy wiedzę oraz doświadcznie potrzebne w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii Google Ads.
Bycie na bieżąco w przypadku Google Ads jest niezwykle istotne. System jest często aktualizowany, pojawiają się nowe funkcjonalności, których znajomość oraz wdrożenie pozwala zyskać przewagę nad konkurencją.
Z tego również powodu naszą wiedzę stale aktualizujemy, biorąc udział w szkoleniach oraz konferencjach.
Jak pracujemy?
W pracy z klientami stawiamy na transparentność. Poniżej przedstawiamy krótki opis etapów prowadzenia przez nas kampanii Google Ads.
Co dostajesz?
- my_locationDotarcie do konkrentej grupy docelowej z odpowiednią reklamą. W tym celu prawidłowo dopasujemy oraz pogrupujemy słowa kluczowe
- important_devicesAtrakcyjne reklamy, stworzone z uwzględnieniem zasad skutecznego copywritingu i wykorzystaniem rozszerzeń (dodatkowych opcji Google Ads)
- view_listKilka kreacji reklamowych, umożliwiających przeprowadzenie testów A\B
- timelineMonitoring pozycji reklam oraz ustalanie właściwych stawek za kliknięcie
- assignmentSzczegółowe raporty wyników kamapnii