Reklama na facebooku
Social Media Marketing
Facebook to dzisiaj najpopularniejsza platforma społecznościowa w Polsce. Codziennie korzysta z niej blisko 11 mln użytkowników. Daje to ogromny potencjał dotarcia do osób zainteresowanych twoją oferą. Chcesz skierować reklamę do osób w określonym wieku, na odpowiednim stanowisku, w danej lokalizacji?
Dzięki systemowi reklamowemu dotrzemy z twoim komunikatem do odpowiednich grup docelowych. Będziemy testować skuteczność reklam oraz optymalizować kampanię pod wybrany wcześniej cel.
Rozwój platform społecznościowych dał firmom niezwykłą możliwość uzyskania informacji na temat swoich klientów. Ten kto je wykorzysta do budowania dobrych, trwałych relacji zyska zaufania oraz lojalność klientów, tak cenne na dzisiejszym, konkurencyjnym rynku.
Wykorzystaj moc social media i zacznij reklamę na facebooku już teraz!
Zalety reklamy na Facebooku
Odbiorcy
W Polsce jest już 15 milionów zarejestrowanych użytkowników Facebooka. 11 milionów z nich korzysta z niego codzinnie. To ogromna społeczność, do której możesz dotrzeć ze swoją ofertą.
Precyzyjne dotarcie
Dzięki systemowi reklamowemu Facebooka jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić grupę odbiorców, którym wyświetli się Twoja reklama. To zupełnie inne podejście do reklamy znanej chociażby z telewizji. Nasz komunikat reklamowy trafi tylko do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.
Budowanie relacji
Nie należy zapominać że Facebook to platforma społecznościowa. Dzięki temu możemy być bliżej naszych klientów, angażować ich w codzienne życie naszej firmy, edukować w zakresie prowadzonej działalności i budować relacje. Kupujemy od tych, których lubimy.
Dlaczego warto nas zatrudnić?
Posiadamy wiedzę oraz doświadcznie potrzebne w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii na Facebooku.
Facebooku to najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa na świecie. W ręce reklamodawców trafiają co raz to nowe funkcjonalności oraz narzędzia, mające poprawić efektywność kampanii.
Znajomość oraz odpowiednie ich użycie daje przewagę nad konkurencją oraz przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Z tego powodu stale aktualizujemy swoją wiedzę, wdrażamy, testujemy, bierzemy udział w szkoleniach oraz konferencjach branżowych.
Jak pracujemy?
W pracy z klientami stawiamy na transparentność. Poniżej przedstawiamy krótki opis etapów prowadzenia przez nas kampanii na Facebooku.